EN SJÄLVKLAR DEL AV VERKSAMHETEN
Therese har visat sig vara lättlärd, noggrann och plikttrogen. Samarbetet är trevligt och känns enkelt.Vi upplever att vi kan lita på att det som är sagt blir gjort, vilket har lett till att samarbetet nu är en självklar del av vår verksamhet.
Johan Thelander
COO / Founder
Unisynk AB
Vi kan prata hur mycket som helst om hur duktiga vi är, men det viktigaste är vad våra kunder tycker. Här är några recensioner från kunder till Happy Workflow...
GICK PÅ NOLLTID ATT LÄRA SIG HUR VÅR VERKSAMHET FUNGERAR
Therese är otroligt duktig och en enorm tillgång för vårt företags administrativa uppgifter. Det gick på nolltid för Therese att lära sig hur vår verksamhet fungerar. Therese professionalism, noggrannhet, positiva inställning och förmåga att leverera har imponerat stort på oss! Vi är mycket nöjda med hennes bidrag till vårt företag och ser fram emot att fortsätta arbeta med Therese
Jakob Nachtweij
CFO
MEDFOUR AB
RÄDDAREN I NÖDEN!
Happy Workflow är ett genidrag: genom att anlita en virtuell assistent utan komplicerade avtal och byråkratiska anställningsbarriärer har du tillgång till all den hjälp du kan tänka dig som små/mellan företagare: från enstaka "brandsläckningar" till ett helt projekt kan du alltid lita på din virtuella assistent!
Men att ha en lyckad "virtuell assistent-upplevelse" är långt ifrån självklart; allt beror på vem som ska utföra jobbet - och det är där Happy Workflows magi kommer in i bilden: Therese! Från första kontakt kommer du att känna dig hörd, trygg och omhändertagen... det är som att gå på spa: du kan bara slappna av och njuta, för uppgifter som du lämnar över till Therese kommer att bli utförd med precision, omsorg och trygghet, såsom om hon vore en anställd i ditt företag. Hennes otroliga förmåga att förstå uppgiften och hennes empati utgör den perfekta kombinationen som gör Happy Workflow till den utmärkta räddaren i nöden... Testa själv! Vi har gjort det och rekommenderar det starkt!
Andrea Sucasas
CEO / Founder
MACACOS
Copyright © Happy Workflow 2024